Van Bangkok tot Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Eline Wester - WaarBenJij.nu Van Bangkok tot Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Eline Wester - WaarBenJij.nu

Van Bangkok tot Chiang Mai

Door: Eline en Job

Blijf op de hoogte en volg Eline

09 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

Ons eerste reisverslag, getypt vanuit een fantastisch hostel in Chiang Mai. De eerste dagen waren geweldig. Bij aankomst een hartelijk welkom in bansabai hostel en er natuurlijk meteen op uit gaan. Na de belangrijkste dingen regelen, zoals flesjes water en pinnen met de metro #aangestaard naar Khoa San Road. Daar hebben we rondgelopen, een broek gekocht en vervolgens een mai tai en een pul bier besteld. Binnen een uur gingen WWE van Job en ik naar Job, Renan, Bruna (Brazilië) en ik. Na enkele ogenblikken werden we vergezeld door twee Fransen en later nog twee Engelsen. Veel bier later, kwamen we ook nog Nederlanders tegen. Kortom, fantastische eerste dag. Helaas was ik (Eline) zo stom om mijn mond te spoelen met kraanwater. Gevolg: dinsdag ziek. Na van 05:00-14:00 slap te zijn geweest werd er zowaar fruit besteld wat er niet uitkwam:) Omdat we nog moesten wachten op de trein naar Chaing Mai heeft Job kunnen facetimen met Milou, terwijl ik een henna tattoo liet zetten. De trein naar Chiang Mai was een hel op wielen. Slecht slapen, maar toch een ervaring rijker.

En nu zijn we in Chiang Mai. Eerst opgefrist, wat eten en zo met een eens kijken wat Chiang Mai nog meer te bieden heeft. mooiste van alles: door een eerdere trein te pakken, kunnen we vannacht om 03:00 ons elftal supporten.

Meerdere reisverslagen zullen volgen!

• 09 Juli 2014 - 07:24

Loes:

Wat een prachtig eerst reisverslag! Fijn dat alles goed is verlopen tot nu toe
    en dat jullie het naar de zin hebben! Het weer hier wel een stuk slechter
    dan bij jullie.... dus geniet ervan! Super idee om eerder
    en trein te nemen zodat jullie voetbal kunnen zien.
    veel plezier en dikke kus! Loes

• 09 Juli 2014 - 09:42

Janneke:

Super leuk! Al zo veel mee gemaakt en jullie zijn nog niet eens een halve week weg. Ik kijk al uit naar jullie tweede verslag haha. Heel veel plezier in Chiang Mai!

• 09 Juli 2014 - 17:49

Nelleke:

Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen. Geniet van Chiang Mai.

• 09 Juli 2014 - 19:40

Rada:

Wat stoer zeg. Heerlijk om zo in alle vrijheid de wereld waar jij Eline was geboren te herontdekken. Lijkt me heel intens, bijzonder en dapper. Ben benieuwd naar je verhalen. Xoxo

• 10 Juli 2014 - 07:22

Jos:

Het goed om te horen dat het goed gaat. Laat het verlies van Nederland je de reis niet verpesten. Nog veel plezier. Groetjes Lean & Jos.

• 10 Juli 2014 - 10:44

Dick:

Wat een reis! Leuk, avontuurlijk, ontdekken, genieten. HAVE FUN. xE

• 10 Juli 2014 - 14:41

Frank:

Goe bezig! Leuke verhalen, mooie avonturen ;). Enne: het eten lekker? Op straat, restaurantjes? Of alleen bier??